بزرگترین راهنمای طراحی سایت حرفه ای - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

هدف از طراحی وب سایت نمونه کار دریافت سفارشات و جذب مشتریان جدید، فروش آثار خود (در صورت ارائه کالاهای آماده)، کسب شهرت در صنعت و ایجاد ارتباطات مفید است.

تا امروز بیش از ۷۱۰ کسب‌وکار در صنف‌های مختلف به ویترین اعتماد کرده‌اند و در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خود از خدمات ویترین استفاده می‌کنند.

در عوض ، شما باید وقت خود را صرف ایجاد برچسب ها و کد مناسب برای سایت خود یا استخدام شخصی کنید که این کار را انجام می دهد.

برخی از حقایق نه چندان تعجب آور در خصوص طراحی وب سایت عبارت است از:

دیتا بانک برند های ساختمانی , دکوراسیون , صنعتی . سایت های طراحی شده توسط هیدیکا امکان استفاده از اطلاعات , عکس ها و مشخصات فنی برند ها مورد استفاده در سایت خود را دارند.

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، قلب فروشگاه اینترنتی شماست. توضیحات و تصاویر هر محصول را با جزئیات وارد کنید.

ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمت هستیم که کلیه خدماتی که کسب و کارشما، برای رشد در فضای دیجیتال به آنها نیاز دارد را برنامه ریزی و اجرا میکنیم. خدمات اصلی ما

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

پیش از تعیین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، باید نوع سایت فروشگاهی و نوع فعالیت و گشتردگی و امکانات مورد نیاز آن مشخص شود.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

این دست کامنت ها ده ها ریپلای هم به دنبال خودشون میارن و این باعث شلوغ شدن شدید فضای کامنت ها میشه و اگر در لحظه لازم باشه اقدامی فوری صورت بگیره توسط ادمین ها، به علت همین شلوغی به تاخیر میوفته

(طراحی وب ) : مهم ترین و اصلی ترین وظیفه ما در هیدیکا طراحی سایت حرفه ای، کاملا استاندارد با ویژگی‌های به روز با توجه به نیازهای شماست.

یک طراح سایت حرفه ای تمام اهداف و خدمات مورد نیاز شما را بررسی می‌کند؛ تا با توجه به نیاز مشتری برنامه ریزی لازم جهت طراحی نمای ظاهری سایت، سرویس‌های قابل ارائه و کد نویسی اینجا آن انجام شود.

در دنیای امروزی نرم افزارها و اپلیکیشن ها نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارند به طوری که در هر بخش و شرکت از نرم افزارها استفاده می شود ، یکی دیگر از مواردی که طراحی سایت حرفه ای امروزه بسیاری از افراد با آنها سرکار دارند بخش طراحی اپلیکیشن موبایل و ساخت اپلیکیشن حرفه ای می باشد که از جمله مواردی محسوب می شود که بیشتر افراد به دنبال آن هستند ، اما شاید سوالی در این بخش پیش بیاید که چرا طراحی اپلیکیشن های موبایل ؟ جواب این سوال ساده است امروزه تمامی افراد سایت منبع کارها و فعالیت هایی مانند خرید و فروش ، درخواست خودرو و…  را توسط تلفن های خود انجام میدهند و این فعالیت ها وابسطه به اپلیکیشن ها می باشد بنابر این می توان گفت که تلفن های همراه بدون وجود اپلیکیشن ها کارایی خودرا از دست خواهند داد .
تعداد سفارش‌های زیاد روزانه ۲. ارسال سریع سفارش‌ها به محض آماده‌شدن ۳. تنظیمات خاص انبارداری و مدیریت مواد اولیه این امکانات ویژه باید در سایت رستوران رعایت بشه و در نتیجه هزینه طراحی وبسایت رستوران هم قدری متفاوت از بقیه کسب‌وکارها خواهد بود.

سرور مجازی فرانسهدسترسی نامحدود به آی پی اختصاصی و ثابت از کشور فرانسه

در آخر نیز می خواهیم اشاره ای به تکنلوژی ها استفاده شده در ساخت اپلیکیشن ها بپردازیم که در این بخش می توانید با دریافت مشاوره از متخصصین سایت در ارتباط با زبان برنامه نویسی اپلیکیشن ها اطلاعات کسب نمایید ، در این مورد باید در نظر داشته باشید که شرکت مورد نظر شما برای ساخت اپلیکیشن از زبان ها و به روزترین فریم ورک های برنامه نویسی استفاده کنند زیرا استفاده از زبان های برنامه نویسی جدید موجب این می شود که اپلیکیشن شما از نظر سرعت و کارکرد بسیار بهینه تر و سبک تر باشد.

طراحی یک سایت بدون رعایت اصول سئو یا همان بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، فرایندی بدون نتیجه خواهد بود.

موسسات آموزشی مدرن شروع به درک مزایای متعدد استفاده از آموزش آنلاین و شبکه های اجتماعی کرده اند. چرا که یک وب سایت آموزشی می‌تواند اطلاعاتی را در مورد دوره ها، شرایط برنامه، اساتید، امتحانات و موارد دیگر ارائه دهد.

مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور – دوره های آموزشگاه طراحی سایت و سئو دارکوب

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » مراحل اجرایی طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه سئو عالی به شما افزایش اعتبار و فروش خواهد داد. بنابراین درب های دیگری به روی شما در ورود به بازار های دیگر محصولات باز خواهد کرد.

چه صفحاتی برای وب سایت در این پلان ها در نظر گرفته شده است

هدف از طراحی سایت شخصی غالبا ارتقا فعالیت های خود شخص، یافتن حامیان مالی در صورت انجام کاری خاص و … می‌باشد.

سایت منبع «از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

در این مدل فروشگاه اینترنتی مردم و اشخاص حقیقی محصول و فرآورده های تولیدی خود را به شرکت ها و بنگاه های حضوری ارائه میدهند و میفروشند.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

ما برای هر پروژه اختصاصا کدنویسی انجام میدهیم و متعهد به طراحی سایت با رعایت تمام استانداردهای طراحی سایت هستیم .

Report this wiki page